Skridskor!

Det blev ingen update igår när jag kommit fram.
Hade fullt upp med att vara med Filippa ju!
Har saknat henne, verkligen. Igår gjorde vi inte så mycket.
Vi snackade gick och handlade lite chips och sedan badade vi i hottuben.
Haha vi rullade oss också i snön... Hmm inte så kallt! haha..

Nu väntar vi på Amanda och sen ska vi åka och åka skridskor.. Får väll se hur det går.
Men det ska nog gå bra. =)
Nu ska jag kila, vi hörs kanske senare ikväll eller idag.
Saknar Wickan så grymt mycket. Vi har kommit varandra så nära dom senaste veckorna.
Saknar henne sååå!
menmen byebye !


Filippa och jag i hotuben :)

haha sen så sprang vi runt ute i snön

sen rullade vi oss i snön. SVINIGT KALLT KAN JA LOVA

Nu ska vi snart på bio med Carl och Alex, dom bjuder. Gulligt ju!
Ciao

Kommentarer
Postat av: wictoria

saknar dig såååå fittigt mkt ! om du skiter i sthlm så ska jag göra din dag perfekt älskling..<3

2009-02-16 @ 21:33:08
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0