SAVE ME AS YOU SAVED MY LIFE

Hej på er =)

Kom hem för ungefär en timme sen efter att ha varit och solat med Carro.
När vi skulle ta bussen hem märkte vi att vi satt på fel buss åt helt fel håll.
Så det var bara att börja traska därifrån vi gick av till närmsta busshållplats!
Hehe rätt typiskt oss faktiskt..

Jag hoppade över förmiddagslektionerna idag eftersom jag var helt slut!
Får sjukt dåligt samvete när jag bara hoppar över lektionerna sådär, men det ska jag ta igen nästa vecka!
Nu fan är jag på hugget! =)
Ringde nyss till Filippa och sjöng för henne eftersom hon fyller år idag!
Grattis älskling! <3

Jag har fått ett otroligt sug efter sötsaker såsom godis och chips så känner jag att jag ska dra med mig min bror ner till macken nu för att köpa lite godis.
Vi hörs senare puss!

mumma

moi

underbara persika

Kommentarer
Postat av: Anonym

var du på kebabbaren idag såg dig ;)

2009-02-26 @ 22:22:39
Postat av: emma sv:

jo men visst särru var jag det! :)

2009-02-26 @ 23:08:33
URL: http://sjoiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0