Ryd med Samir!

Men usch jag mår inge alls bra idag..
Har käkat mycket panodil men mår fortfarande som SKIT rent ut sagt.
Har iaf varit i ryd och kollat på cup med Samir.
Trevligt trevligt! Kul att träffa Samir igen också, det var ju ett tag sen :)

Efter Ryd stack vi vidare till stan och käkade där på Taco Bar.
Sjukt gott även om jag inte hade någon alls matlust..
Men det är väll alltid gott med tacobar antar jag!
kvällens planer är inte skrivna än, har flera olika altenativ men är så sjukt trött så får se vilket av dom det blir..
Menmen, nu ska jag sova ett tag tror jag.. hehe.

Puss!


Samir på Taco bar!

Och wickan var faktiskt med i tidningen idag. Dom frågade henne vem hon ville hälsa till på alla hjärtans dag och hon valde att hälsa till Maria eftersom hon fyller år idag! Grattis gumman! <3

- Till min kompis Maria Rydin. Därför att hon fyller 15 just idag.

Kommentarer
Postat av: Samir

Jarrå alltid trevligt å träffa dig me;) blev de nåt för dig ikväll eller stanna du bara hemma:P<3

( ja skrev mitt namn nu:D)

2009-02-14 @ 20:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0