Publishme!?

Men bajs på publishme då!
Har ju inte varit det lättaste att ladda upp ett inlägg kan jag ju säga er!

Men idag har jag iaf praoat och sen shoppat lite på stan med Wickan och Jossi.
Har blivit lite väl mycket shopping dom senaste dagarna känner jag!
Menmen sånt gillar vi ju, eller hur?
Stack sedan och solade på feelgood, och sen följde wickan med hem till mig.

Imorrn taggar vi för fest, jag tror det kommer bli en grymt kul kväll! Hoppas iaf.
Hanna jag charlotte och Wickan ska parta i lambotown.
Vi hörs senare!
VS
                            ORGINAL                                             BLÅA


imorse när jag satt på bussen råkade jag skrika till Wickan i telefonen
"JAG SKULLE KUNNA DÖDA NÅGON JUST NU!!!"
Haha gissa om alla kollade på mig som om jag vore helt psyko och dum i huvudet?
hmmmmm....

Kommentarer
Postat av: Anonym

dagens outfit emma ? ;)

2009-02-12 @ 20:54:24
Postat av: Anonym

snygg är du emma ;)

2009-02-12 @ 22:52:19
Postat av: julia

Vill du ha fler besökare? Enkelt och snabbt=)



http://www.viraltrafik.se/?juliaokvist

2009-02-13 @ 15:02:38
URL: http://juliaokvist.blogg.se/
Postat av: iceman

hahahaha emma ;) skön bastard ;)

2009-02-15 @ 22:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0