Prao dag 3

Idag vaknade jag upp på världens sämsta humör..
Jag var nästan helt inställd på att sjukanmäla mig från praon, men nejfan åkte dit iaf!
När vi kom dit fick vi börja med att skura fönster och kylskåp osv..
Det gjorde ju inte humöret bättre, men sen blev det bättre när jag träffade gamla bekanta.
Bl.a min gamla lärare Maria, hon har tydligen flyttat till Stockholm nu.
Fick en riktigt mysig pratstund med henne, och jag kom på mig själv hur mycket jag saknat henne!
Hon är en helt underbar människa!

Det var även en praktikant där från Ljunkan idag som ska vara där på Onsdagar och Torsdagar, hon var trevlig och alltid kul med lite nytt folk.
Carros mamma var även där och käkade och både hon och jag blev lika chockade när vi såg varandra. Haha!

När jag hade slutat hade jag ingenting alls planerat, så sjukt skönt!
Det har inte hänt på länge. Alltid har det varit något. Men ikväll har jag absolut ingenting planerat!

Vi hörs väll senare antar jag. Kram på er!

p.s fick kommentarer om att det inte gick att kommentera på de senaste inläggen?
trist...

Lunchen

Idag åt jag Paj med västerbottenost. Det var gott!

Haha jag och nya praktikanten smygfotade kortet på snyggingen som jobbar där.
Förövrigt så är alla som jobbar där riktigt jäkla gulliga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får ni gratis lunch ? :P

2009-02-04 @ 16:25:57
Postat av: sanni

vart ligger waynes coffe ;) ?

2009-02-04 @ 16:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0