Nytt besöksrekord!

Hallå allihoppa!
Vilken underbar start på helgen det har varit. För det första har ni gett mig ett nytt besöks rekord igår =)
Sen så blev festen sjukt lyckad igår!
Har dessvärre inga bilder eftersom min mobil inte har någon blixt så det blir bara mörka bilder då.
Efter festen stack alla med bussen och bussresan var såklart kul haha!
Vi stack till kebabbaren och käkade. och skrattade såklart!

Ikväll ska jag och cissi etc faktiskt till krogen!
Det blir mitt första besök på krogen, så jag hoppas det blir lyckat!
Ni får ha det så bra så kan vi höras senare.
Puss! ♥

haha filmen är från skåne när jag och amanda skulle väcka filippa.
Så sjukt lost hon var!
"har jag snackat? har jag sagt nåt?"
haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

och hur skulle du kunna komma in på krogen?

2009-02-21 @ 23:07:25
Postat av: samir

lostare än mig eller;)

2009-02-26 @ 20:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0