Sjukt rolig och värd kväll!

Haha vet ni hur rolig kväll jag hade igår?
Den var svinvärd!
Började med att träffa upp hanna och charlotte och vi drack lite på vägen dit.
När vi kommer dit så betalar vi inträde och sen var det inte så mycket folk.
Men sen öste det in massor folk och jag träffade massor gamla vänner och massor nya vänner! 

Vi stack hem runt 1 någon gång och bussresan var sjukt kul. haha som alltid asså..
Wickan och jag stack till macken för att käka som vi kallar det "Fyllekäk" haha!
Och sen hem till mig och pratade i telefonen.
Idag skulle Wickan upp tidigt för att åka till stockholm. Men jag vaknade halv åtta och var minnsann hur pigg som helst!
Wickan var svinseg och jag var aspepp. Haha!
Dock har jag slagit i mitt huvud, så har ett blåmärke och det gör svinont..
Hände igår tror jag. Menmen idag får man se vad som händer!

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!


På bussen tid. Haha nu kommer det skarpa bilder!

Haha jag försökte öppna med tänderna men gick inte så jävla bra. Sen kom en kille och hjälpte till som vi sedan döpte till kapsylöppnarn!

På bussen hem =)

Nåra på bussen

Och fyllekäket haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

glad alla hjärtans dag :)

2009-02-14 @ 11:45:19
Postat av: hiwwe

himla värt! & skitkul att träffa dig igen :D<3

2009-02-14 @ 12:16:49
URL: http://ehiiwwe.devote.se
Postat av: hanna

haha skitvärd kväll alltså! :D

2009-02-14 @ 15:33:00
Postat av: emma sv:

Svar till hiwwe och hanna: Jaallt var svinvärt! Haha kul och se dig med hiwwe :)

2009-02-14 @ 17:49:48
URL: http://sjoiis.blogg.se/
Postat av: emma sv:

och svar till anonym: glad alla hjärtans dag på dig med hörrö :)

2009-02-14 @ 17:50:09
URL: http://sjoiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0