jävla töntar!

En i linköping om Dagens konversation!:
Asså inte för att vara dum men varför är du med wickan? Du borde ju vara med någon som är värsta poppulär eftersom du är typ den snyggaste tjejen av alla 94 i linköping. Alla skulle göra allt för att ha ditt liv, och så får någon som wickan utnyttja ditt liv.. Hon är ju bara med dig för att du är poppulär hoppas jag du fattar.

SVAR:
SKJUT DIG 33 GÅNGER OM! JAG OCH WICKAN ÄR MED VARANDRA FÖR ATT VI TYCKER OM VARANDRA, OCH HAR SJUKT JÄVLA KUL TSMS. NI ANDRA SOM INTE KAN ACCEPTERA DET OCH SOM TROR ATT DET ÄR AV ANDRA ANLEDNINGAR KAN SLUTA LÄSA MIN BLOGG OCH FRAMFÖRALLT SLUTA KOMMENTERA. SPECIELLT OM NI INTE KAN SKRIVA ERT NAMN!
IDIOTER


och vi är lika jävla fula båda två :)


Snart ska iaf jag och WICKAN iväg och möta charlotte och hanna för att sedan dra vidare och parta.
Fan vad kul vi ska ha ikväll BARA för att vi tycker om varandra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0