JARRRRRRÅ

Godmorrrrrron.

Vaknade upp med Wickan här och vi struntade i praon idag.
Så nu har vi bara tagit det lugnt och käkat, sjukt soft!
Gissa vad vi gör nu? Sitter och dunkar sönder till Fest hos mig med Kick!
Shit vad vi är taggade för fredagen. =)
Ska ner och sola på Feelgood sen tänkte jag, och sen ska jag till en kompis.

Min sladd är ju hos en kompis så kan inte lägga in bilder från mobilen.
Men klart som fan ni ska få låten FEST HOS MIG - med KICK!
TAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGARRRRRRRRRRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer
Postat av: dddaaddiduumm

BÄÄÄÄÄSTA LÅTEN :D

2009-02-11 @ 16:01:00
Postat av: wiictoria

nu fick ingen någon chans att gissa ju, dumma dig!!

2009-02-11 @ 19:23:59
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är så gullig som dricker när du bara går i 8an :)

2009-02-14 @ 17:56:38
Postat av: kan man undra

Vilken otroligt kass fjortis låt...

2009-02-15 @ 01:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0