Haha värd helg!

namen hallå!
Igår var det igen fler en vanligt som hade kollat min blogg.
Alltid på lördagar! Varför läser så många mer på lördagar? 
Är det för att se så att jag har alla ben kvar i kroppen från fredagskvällen?
haha men det är ju bara kul =)

Igår runt nio någon gång drog jag till en fest i Skägget.
Det var helt okej, mysigt folk och sånt.. Efter det stack jag hem.
Och jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde när jag satt och chattade med Rami när jag kommit hem.
Haha jag dör! Båda var nog lite halvt nyktra haha..
Efter det drog jag till en kompis och spenderade alla hjärtans dag natten där.

När jag sedan promenerade hem från min kompis för någon timme sen, så lös solen och jag fick bara värsta lyckoruset i hela kroppen!
Livet flyter på som det ska nu kan ja lova dig!
Ikväll inviger vi sportlovet med fest!

pussssss


inte bild från igår men ändå jag juuuuuuuuu

helgen ungefär ;)


Kommentarer
Postat av: wictoria sv:

några som frågade mig om jag var på den festen, usch vad det här sportlovet kommer suga kuk utan dig vid min sida. förrän på fredagen och då är det liksom snart skola igen.

2009-02-15 @ 21:39:52
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0