grattis min filippa!





Det är snart åtta år som jag klev innanför klassrumsdörren och mötte dig för första gången.
Det har gått hela åtta år. Och dom åren har innehållit så mycket en vänskapsrelation kan göra!
Tänkte sätta mig och skriva ner alla våra minnen, men kom på att jag kan faktiskt inte göra det.
Det finns inte en chans! Vi har skapat så många minnen så att man skulle kunna tro att vi har varit bästa vänner i 70 år och umgåtts varje dag.
Varje dag lever jag i en otrolig saknad av dig. Men visst fan har vi klarat att vara ifrån varandra i fyra år, så då ska vi väll klara resten av livet också? Jag tror faktiskt att du kommer vara en utav de få vänner som jag har kvar enda tills jag dör.
Jag vågar nästan säga att jag vet det. Vad som än händer så är du alltid Filippa My Charlotte "Fiffi" Lirvall.
Min bästa vän. Som klär sig i det hon tycker är snyggt och inte sånt som bara är modernt, som hade en röd "suburbcykel" när du var liten, som var lik amy diamond när du var mindre, som alltid har varit lika sexfixerad, som aldrig blir sur, som är grym på att dansa, som har världens utstrålning, som är expert på att vinna "fångarna på fortet", som är expert på "rumpknock", som är expert på "rullknull", som min lilla spion tjej som springer runt och sätter klistermärken under lampor och i trappuppgångar. Du är min filippa och jag kommer alltid att hålla dig kär.
Grattis Fiffi på födelsedagen! ♥

Kommentarer
Postat av: Zäta

fint skrivet :) grattis till henne!

2009-02-28 @ 10:45:54
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0