Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya!

Okej nu känns det lite bättre efter att mamma har masserat mig, jag har sovit lite, och sett på prison break.
Spänningen tar ju aldrig slut!
Fick en kommentar om att jag skulle uppdatera bättre, och jag ska, jag ska..
Men det blir så tajt nu när jag ha praon. Efter praon är jag så trött så jag i princip åker hem och sover.
Men några fler inlägg ska jag försöka få till!

Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar med morgondagen. Ingenting jag ser fram emot, men man kan ju se det från den ljusa sidan istället. Imorn är det en dag mindre kvar att praoa där!
Och jag slipper ju faktiskt skolan nu i 3 veckor framåt, och får gratis lunch och ganska mycket erfarenheter.
Men sova var det ja! Godnatt gullungar!
 
Och sen är det ju inte lång tid kvar tills jag åker upp till stockholm för att gå på min kusins dop.
Ska bli härligt att träffa alla, saknar dom varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0