GENVÄG OR DIE

Haha ja allt blir ju inte alltid som man tänkt sig.
Igår runt nio drog jag till Wickan och stannade där till elva någon gång.
Efter det stack jag hem och hämtade lite saker för att sedan möta en kompis och hans kompis!
Haha det blev jag som skulle visa vägen hem och vi gick nog den största omvägen någonsin tror jag..
Sen när min kompis skulle visa vägen, fick vi klättra över snöiga berg genom skogen.
Men klockan 1 var vi hemma iaf och vi somnade runt fyra någon gång.
Vaknade upp med typ en bruten nacke och snart ska jag iväg till Praon.
I eftermiddag ska jag vara med wickan och vi ska fixa lite saker.
Ha en bra dag!

Vi gick på den svarta vägen och jag kläcker ur mig
"man ska gå in till vänster här"
Vi går den vägen och kommer sen ut på samma väg igen fast 20 minuter senare.
Vi gick 2 km istället för 25 m...

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha blondt xD

2009-02-12 @ 08:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0