hejhej

Hallå ja !

Idag har varit en soft dag i skolan.
Efter lunchen så skulle vi på konsert, det var ganska kul men jag och carro och wickan somnade.
Det var kanske inte så bra men sjukt skönt. Hoppade även över en lektion, för att jag var så trött så jag somnade hos skolsköterskan..

Nu har jag varit på stan med Carro och köpt en present till pappa eftersom han fyller år idag!
Säg grattis nu :)
Har prcis ätit taco med carro så är svinigt mätt, men nu ska vi iväg och gymma bort allt vi har slängt i oss.
Vi hörs när jag kommer hem igen, puss hej!
Ha en fortsatt fin dag!


En gammal bild på mig och carolina, ganska så sööööööt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du o karro kompisar igen? :)

2009-02-25 @ 19:09:24
Postat av: lina

Tack emsen! Haha, tyckte jag var riktigt poetisk när jag skrev mig en liten snowboardsdikt där ;) Måste ju vara rätt så orginellt va? ;d



Men du, snowboard är lätt att lära sig bara man vågar ta lite risker. Tekniken är enkel att få in med lite tålamod och sen äre bara att glida och njuta! Värt ett försök iaf :)

2009-02-25 @ 19:40:43
URL: http://linajosefinberg.blogg.se/
Postat av: wickan

1. Gåsen är min

2. Somna du också?

3. Grattis "Göran".

4. Sjukt söta!

5. Hon heter Carro

2009-02-25 @ 20:46:18
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0