Fest hos mig!

Hej hörreni!

Har varit nere på stan och shoppat lite med Wickan. Sen gick vi också och fikade lite med Renate och Katrin.
Mysigt.
Ikväll sover Wickan hos mig och vi har sjungit lite singstar. Haha kungar är vi!
Vi sitter här och taggar inför fredag, till låten Fest hos mig med Kick. Pepparlåten or what ? ;)

Ska kanske ta lite bilder på vad jag har köpt.
Vi hörs senare i vilket fall. Kiss!

Wickan och jag som är osminkad :)

Wickan is the shiiiiiit

and i am the kissssssss

Renate på cafe leo, wickan är fotograf (en stolt en också)

Kommentarer
Postat av: hiwwe

emma sjöstrand: häärligt! jo jag har det ju bra! men ska bli riktigt skönt med lov efter munkens sjukt jobbiga skoldagar :| , så lovet är riktigt efterlängtat! får ses igen snart! kanske på lovet? & såg på din blogg att du var peppad inför fredag, något speciellt som händer?

2009-02-10 @ 21:07:51
URL: http://ehiiwwe.devote.se
Postat av: Anonym

cool t-shirt du hade,köpt .)?

2009-02-10 @ 22:58:43
URL: http://holics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0