Fartfylld helg!

Hej på er!

Vilken fartfylld helg jag har haft!
Det var grymt kul igår i norrköping faktiskt!
När vi kom fram med tåget tog vi bussentill hageby där vi mötte upp en kille.
Vi gick hem till hans kompisar och sen fortsatte vi vidare till en pub.
Där bjussa dom på hur mycket dricka vi ville haha sjukt soft!

Lite senare bestämde vi oss för att ta Tåget hem eftersom vi på något konstigt sätt längtade hem och att det inträffade en sak(HAHA!)
Så drog vi hem till några kompisar här hemma. Och sedan stack cissi hem och jag sov där!
Idag har jag sovit helahela dagen förutom när jag har ätit och hämtat mina saker hos cissi.
Jag bloggar lite senare och då har jag alla bildern från skåne! =)

Puss på er och jag ber om ursäkt för dålig uppdatering!


en ljus och klar bild inne på puben

och en till ljus och klar bild fast på mig ;P

Kommentarer
Postat av: wickan

trodde det skulle vara en nattklubb

2009-02-23 @ 00:10:05
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Postat av: Anonym

ofta du som är 94 och din kompis som är 93 kommer in på en pub? ni ser ju inte ut som 18 heller ens! ;o vad tycker dina föräldrar om det egentligen? ditt festande? du är för liten för det lilla vän...

2009-02-25 @ 20:29:41
Postat av: emma sv:

jaa ofta va.. Det gör vi kanske inte ne, men det gäller att känna rätt folk. Och vad mina föräldrar tycker om mitt festande kan jag inte förstå varför du är intresserad av . Det är ju min och min familjs sak eller hur? :) men visst kallas jag familjens svarta lilla får ;)

2009-02-25 @ 21:21:49
URL: http://sjoiis.blogg.se/
Postat av: miss brightside

men bara för att du känner rätt folk måste du väl ändå va 18 för att komma in?

eller så måste du känna nån som får in dig olagligt ändå. hoppas nån kommer påt och anmäler.

2009-02-26 @ 16:56:57
URL: http://msbrightside.blogg.se/
Postat av: miss brightside

Ursäkta det var min kompis som skrev men glömde ta bort min adress för att det är min dator vi är på sitter vid! Sorry!

2009-02-26 @ 16:57:44
URL: http://msbrightside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0