En man i mitt hus

Haha.
Wickan och jag satt här framför datorn helt fridfullt när hon plötsligt säger såhär:

Wickan: Emma tyst!
Jag: va vad är det?
Wickan: Det är någon där ute emma!..
Jag: Wickan sluta, det är inte kul. Du vet att jag blir svinrädd för sånt
Wickan: men seriöst, det var någon som höll på med bestick där ute.

Vi är tysta ett tag tills vi hör att det är någon som håller på med bestick där ute. (vi var alltså ensamma hemma)

Jag (viskar): Hallå ta med dig något, vi går dit..
Wickan (viskar): Vad ska jag ta med mig?..
Jag (viskar): vad som helst...

Vi letar upp varsin sak och wickan tar med en hårborste (?!!!) och jag tar en gitarr.
Tillsamalns smyger vi runt i hela min lägenhet och letar efter en man som vi föreställt oss att det skulle vara.
Men såklart för gäves.. Jävla Wickan som hör massor saker!  Snacka om att vi hetsade varandra lite haha..

Hmm ja.. Vad säger ni. Blir man rädd för en liten tjej med en borste ?
Mitt svar ser ni på mitt skeptiska ansiktsuttryck på bilden bakom Wickan.
"naaaaaaaaaaee "


Kommentarer
Postat av: Sara

Nu är resultaten från undersökningen om folkmord sammanställda, så om du vill veta hur stora kunskaperna var, kika in på min blogg. Tack igen för att du deltog =)

2009-02-11 @ 17:29:45
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: wiictoria

men sen så glömde du berätta om saxen :)

2009-02-11 @ 19:25:18
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Postat av: A M A N D A - F A L K

haha :D

vad fin header du gjort! super fin bild :)

Sv: Ja på jensen år Kissie och Isabella L. Kenza går på cybergymnasiet tror jag! men det blir nog hur som helst bra, jag känner att det passade mig :D

Ha en fortsatt bra kväll, good natt sen!

2009-02-11 @ 21:24:07
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: A A

Ha frågestund :D

2009-02-12 @ 08:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0