Dagens outfit

Idag får ni ta bilder som har tagits på mig under dagen för har inte hunnit med att ta någon bild.
Hoppas ni ser ungefär vad jag har på mig iaf!

              

                                     

                                                 Skor - belle shoes
                                                  "Jacka"- gina tricot
                                                  t-shirt - gina tricot
                                                  indianband - glitter


Ska försöka hinna med att göra om min design tills idag också!
Är det någon som är en höjdare på att göra design så får den gärna hjälpa mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snitschigt du gör mä bilderna rå;)

2009-02-25 @ 20:29:34
Postat av: wickan

jag är en höjdare (I)

2009-02-25 @ 20:46:50
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Postat av: emma sv:

Svar till anonym: hihihi i know;)

2009-02-26 @ 23:10:39
URL: http://sjoiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0