Dagens konversation!

Nahe.
Inte blev publishme bättre med tiden. Nejnej. Den vill bara krångla med mig hela tiden!
Men nu äntligen är jag inne och kan skriva ett inlägg.
Det har hänt lite skit under kvällen, så tänker faktiskt bara lägga mig i sängen bums och prata med Wickan i telefonen.
Vi pratar i telefon i princip heela tiden. Jepp.
glad att jag har henne kan jag lova! Hon gör verkligen så jag mår bra, och bryr sig verkligen.
Och hon vet att jag uppskattar det och jag gör detsamma för henne!
Men godnatt på er!
(har inte fått tillbaka min sladd från min kompis en så har inga bilder att lägga in..) menmen.

Det var ju länge sen jag körde en dagens konversation.
Så här under har ni en, för det här var nämligen så jävla kul! Haha!

Jag har knådat ihop stearin som har stelnat till en boll.
Jag: Wickan vill du ha lite mozarella?
Wickan: det där är inte mozarella?
Jag: jo jag lovar det är det
Wickan: men ta en tugga då så får jag se
(jag tar en liten liten bit av stearinklumpen och lägger den under tungan)
Wickan: okej visa munnen så jag ser att du har svalt den då.
(Jag visar munnen och hon lyckas inte se den..)
Wickan: Ta en större tugga då
(Jag tar en tugga som är halva bollen, och får sedan ett spy ansiktsutryck.)
Wickan&jag: hahhahahahahha

Förstår ni nu hur sjuk jag är, jag åt stearin bara för att lura henne att det var mozarella.
jag har bara en sak att säga. HAHA!

Kommentarer
Postat av: wictoria sv:

jag såg den första gången med <3

2009-02-12 @ 22:52:11
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Postat av: Daniel

hehe smaka på egen medicin du! :)

2009-02-13 @ 14:26:53
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: En i linköping

Asså inte för att vara dum men varför är du med wickan? Du borde ju vara med någon som är värsta poppulär eftersom du är typ den snyggaste tjejen av alla 94 i linköping. Alla skulle göra allt för att ha ditt liv, och så får någon som wickan utnyttja ditt liv.. Hon är ju bara med dig för att du är poppulär hoppas jag du fattar.

2009-02-13 @ 17:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0