Bra dag! =)

Vet ni?
Idag har det varit en mycket skönare dag, och jag har inte alls så ont i mina fötter.
Har bråttom iväg till en kompis så tänkte låta lite bilder och en video tala för dagen.
Lägger till nu att jag har solat med carro också!
puss


Vi jobbar nere i det glamorösa rummet

Men vi var trötta så vi tog en sov paus...

Sen var vi pigga och glada igen!

I hissen

Sen bjöd dom på fika, chailatte och kakorna ni ser på bilden. Satt ju inte helt fel kan ja lova!

Klara "ursäkta är du färdig? svar: i stort sätt! Svar från mig igen: okej..?" hahahha

moi drinking chai!
 
Och idag fick vi luncha tillsammalns (dessutom mycket längre tid) gjorde våra egna luncher också =)


Sen har vi ett videoklipp nere från lagret. haha då var vi trötta kan ja säga er!

nu måste jag kila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0