Bilder från carro!

Oj vad många det var som tittade in igår såg jag nu!
Det är något speciellt på lördagar antar jag. Förra lördagen var det ju lika dant!
menmen bara kul =)
Vaknade för inte så länge sen, och snart ska jag fixa iordning mig för att mina släktingar kommer och ska fira mig eftersom jag fyllde år i Torsdags. Mysi!

Sen när dom åkt hem så ska jag se om jag hinner träna, och sen vet jag inte.
Någon påminde mig om att jag inte hade berättat om vilken skola jag valde.
Och det är ju sant, glömsk som jag är!
Men Folkunga fick det bli iaf. Och jag är fortfarande nöjd med mitt val!

Imorrn börjar min prao på Waynes coffe. Ni får jättegärna komma och hälsa på, så får jag servera er haha =)
Nu måste jag rusa, puss!


Hos carro igår

Hos carro igår (stabil hållning?)


Hos carro igår

Hos carro igår, jag lekte död i carros säng med "solögon" på hehe ;p

Lite suddig men carro och jag iaf!

Suddig igen men jag och carro iaf! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sööööööööööööööööööta!

2009-02-01 @ 14:34:51
Postat av: sanni

Vilken kamera använder ni er av ? ;)

2009-02-01 @ 18:25:30
Postat av: jennie

fin blogg!

2009-02-01 @ 18:44:35
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: Carolina

älskar Dig :*

2009-02-02 @ 12:06:35
Postat av: klara

snyggast emma!

2009-02-05 @ 21:42:53
URL: http://klaraarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0