Svar på tal

Svar
Om jag var erbjuden en summa pengar, är det exakt samma sak här. Det är en tillfällig grej igen. Jag ska försöka förklara hur jag tänker. Som jag sa tidigare, om jag väljer att ha sex i TV blir jag känd tillfälligt och jag får ta konsekvenser för det senare. Om jag nu väljer att ha sex i TV för att få en summa pengar, kommer jag fortfarande bara ha pengarna tillfälligt. Visst kan jag spara dom men då har jag ju inget behov av dom? Om jag väljer att ta emot pengar, så kanske jag inte kan få tag i ett jobb senare i min framtid och DÅ KAN JAG INTE TJÄNA PENGAR SENARE. Men om jag var i så stort behov av pengar så fort som möjligt? Fortfarande nej. Precis som du skriver, Det finns andra lösningar för pengarproblem. Låna pengar, spela något spel, betta, ta ett tillfälligt jobb, springa några ärenden åt någon, you name it.
Att ha sex i TV, är för mig inte en sista utväg, det är ingen utväg alls!

Kommentarer
Postat av: JohnLord

Usch, vad tiden går fort…

Ok, jag har förstått dig direkt. Ville bara provocera lite, som producenterna och eftersom du har svarat nej igen säger jag bara som de brukar göra, tack Emma för din ansökan, men du inte går vidare. Platsen är tillsatt av en annan deltagare.



Som ja sa förr producenterna letar efter desperata personer som ställer på vad som helst. Vi är alla olika och olika livssituationer. Tycker att det är upp till var och en vad han gör…



Men jag gillar hur du tänker. Synd att det inte alla 15 åringar tänker på så vuxet sätt. Det är inte många ungdomar som tänker på sin framtid och tycker att det de gör nu är kul. Typ livet är för kort och man ska testa allt. Helt fel inställning på livet alltså…



Det gäller även inte bara att ha sex i tv, det gäller även bloggandet. Man ska vara försiktigt på vad man skriver och vilka bilder man lägger i. Man ska också tänka på konsekvenserna i framtiden. När man är 15 verkar allting kul men det kan kosta karriären om typ 15-20 år. Det är därför skolpersonal försöker skydda er genom att be ta bort en del bilder/texter (tankar). Här finns en bra artikeln om det: http://pcforalla.idg.se/2.1054/1.143444 Skulle vilja veta vad du tycker om det. Kanske alla andra kan vara med. Det kan bli typ veckans diskussion, ha-ha…



En sak till bara. Det här är inte heller någon bra lösning på att skaffa cash: ”spela något spel, betta”. Hoppas du aldrig gör det. Bästa lösningen är att låna, men inte genom SMS lån. Det är bästa vänner ska man vända sig till. Har du sådana? Jag har. Bägge här i Sverige och utomlands. Det finns ett par undantag: låna aldrig pengar av bästa vänner till gambling (Hasardspel) och narkotika/alkohol…



P.S. Du är lika snygg utan smink, kom ihåg det!

2009-12-15 @ 00:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0