Sex i TV?

Jag skulle ALDRIG I HELA MITT LIV ha sex i TV! Varför? Visst, jag har sex i TV och blir känd för ett litet tag. Vad blir jag känd för? För att jag har visat det mesta av min kropp i TV och för att jag har haft sex i TV. Efter några månader när jag längre inte får sveriges uppmärksamhet, och ska söka jobb eller kommer underfull med att jag faktiskt vill ha ett riktigt förhållande med någon jag älskar som jag vill ska vara seriöst, kommer jag alltid vara tjejen som var tvungen att ha sex i TV för att bli upptäckt av media eler få sveriges uppmärksamhet. Jag kommer alltid ha stämpeln som "tjejen som blev påsatt i TV". Plus att sex, faktiskt är något som är som finast när det är med någon man tycker om, och någon som man känner väl. Nej, hur osynlig jag än blir i världen kommer jag aldrig sjunka så lågt så att jag låter mig själv ha sex i TV.

Kommentarer
Postat av: JohnLord

Hm. Men om du var erbjuden en summa pengar som du behöver så fort som möjligt? Typ NU eller ALDRIG! I alla sådana dockusåpor väljs ungdomar med vissa problem som kan ställa upp på vad som helst bara de får betald.



Själv skulle jag ALDRIG ställa mig upp i någon dockusåpa oberoende hur mycket jag skulle få för det. Det finns andra lösningar för pengarproblem. Like you inställning i denna fråga. :))

2009-12-14 @ 00:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0