Nu har ni chansen att göra min blogg bättre! =)



Hej!
Jag har varit hemma ett bra tag nu och sett på ett par vänneravsnitt och pratat väldigt mycket med min mamma.. Det är många utav mina vänner, även jag, som går igenom en jobbig period just nu men visst klarar jag av att sköta bloggen bra iaf!? Just because im Emma!

Jag undrar lite vad ni vill se mer av här i bloggen. Kanske mer videoinlägg? Fler dagens outfit? Mer djupa texter? mer bilder? Och isåfall vad vill ni se bilder på? Släng nu en kommentar om vad ni vill ha mer av! och för guds skull.. GÖR DET OCKSÅ! Ni är väldigt många som läser, men ändå så kommenterar så få.
Jag vill ju göra bloggen så bra som möjligt, och nu har ni ju chansen att få bestämma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://kenthae.blogg.se/2009/december/borjar-min-nya-blogg-med-en-tavling.html#comment



jag vore jätte glad om du ville vara med och tävla om en splitter ny mobiltelefon i min nystartade blogg.



firar min blogg med att börja med en tävling!

2009-12-08 @ 22:34:07
Postat av: Anonym

med vilken mail registrerade du dig på market2member?

2009-12-08 @ 23:04:47
URL: http://kentha.blogg.se/
Postat av: Annabelle

sv: Löshåret är på en auktion, du måste lägga ett bud på länken som du såg: Ditt bud är bindande och man får inte buda om man inte tänker fullfölja köpet.



Kram

2009-12-09 @ 06:35:35
URL: http://annabelles.blogg.se/
Postat av: JohnLord

Vi vill se dig glad och på bra humör. Resten vi don’t care. Vi vill se dig också in real live. Och så vill vi se bilder från Feelgood. Sedan vill vi lära känna dig lite bättre: vad du tycker och tänker om olika saker eller händelser osv



Och vi absolut inte vill se mer svarta kläder och tankar om självmord även om de inte var dina. Bort med allt negativt! Gör bloggen som den var ifjol. Annars you do it well pretty! :)

2009-12-10 @ 23:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0