Mardrömmar

Hej!
Det har varit en sjukt jobbig natt. Lyckades typ somna vid fyra eller något, och sen vaknade jag upp halv fem av mardrömmar. Den här gången handlade det om alla mina närmsta blev osams och till slut började skada varandra. Cissi ringde mig och sa att hon hade slagit ihjäl min bror. Ni vet ju hur det är att drömma, allt blir så verkligt, därför låter det kanske inte så läskigt som det var.

I vilket fall är det SNÖ ute idag! Jävlar vad tiden går! Då är det ju snart jul? Jag har sjukt bråttom iväg, får inte vara försenad. Men jag tror jag kommer hinna.
Puss!

lite snö utanför

Me right now

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaa wtf :D

2009-12-03 @ 13:32:58
URL: http://heltandraperspektiv.blogg.se/
Postat av: jennifer

drömde med mardrömmar häromnatten :O. Fast då vare jordens undergång o alla blev zombies o döda varandra XD

2009-12-03 @ 15:28:36
URL: http://justmejennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0