Jullov imorrn

Hej!
Idag vaknade jag sent och direkt när jag vaknade kom pappa och hämtade mig så åkte vi hem till honom. Har inte träffat han på ett tag men det var jättekul att träffa honom! =) Hemma hos honom så käkade vi lite kycklingsallad och såg på Änglar och demoner.. Den var bra!
Jäääklar vad kallt det är ute. Helt sjukt! Så här kallt har det ju inte varit i sverige på jag vet inte vad?! Eller , var det såhär kallt förra året...? Imorrn börjar jullovet.
Tack gode gud för det!
Mamma kom precis hem med en stor påse godis till mig, och nu ska jag se på vänner!
Bilden är tagen för några månader sen hemma hos pappa. Titta på höstvädret! Då tyckte jag det var kallt, vad är det då nu!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0