Julkonsert & Bio

Hej!
Steg upp klockan sju för att åka och titta på Folkungas julkonsert i domkyrkan. Den var jättefin! Egentligen skulle jag ju också varit med men eftersom jag inte har varit i skolan nånting så kan jag ju inte låtarna.
Efter gick jag och Zhinelle ner till stan och käkade och sen hjälpte hon mig med en sak. Sen mötte vi upp Natta och Klara för att sedan gå på bio. Vi såg Fame och den var bra och vi fick oss ett par riktigt roliga skratt! =)
Fresten så har jag möjlighet att gå på Lars Winnerbäcks konsert ikväll men vet inte om jag ska gå!? Var ju så sjukt kul förra gången!


Folkungas lucia

Småttingarna

Ludde, Joel, Ellen och Markus spelade fint!

Niorna! Visst lyser det falskhet om nästan alla!?

Haha okej inte reserverat för min blogg kanske men här satt vi iaf.

Eftersom vi var i kyrkan passade jag på att tända ett ljus för en människa jag tycker om. Kan ni gissa vem? Rätt gissning får självklart en länkning!

I domkyrkan

Jag och Zhinelle

Klara och jag inne på bion

Klara och jag igen

<33333 KAN INTE VÄNTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0