Idag mår man sådär

Hej!
Igårkväll drog jag till en kompis i Skäggetorp där Eve, Jeremie, Ashti Marcus och några till var. Vi drack lite och det var trevligt! =)
När jag kom hem ringde en kompis och ville sova här för stackarn hade ingenstans att sova så han fick sova här.
Idag mår jag verkligen som jag förtjänar! Mår verkligen skit. Men jag har inte tid för att må dåligt idag för Tommy och hans bror hämtar upp mig här snart och sen ska vi åka och handla julklappar.
Senare ska jag ut till mina kusiner i Linghem, där även några släktingar från Stockholm är.
Senare ska jag Cissi jag Maria och antagligen Zhinelle dra på en fest.
Ha de gött så länge! Hörs sen.
Ut och handla julklappar!

Kommentarer
Postat av: Börjeson

snygg header ;)

2009-12-12 @ 12:38:51
URL: http://filippez.blogg.se/
Postat av: jessica

ja ,helt klart.

gjort för nåt idag? :D

2009-12-12 @ 18:00:31
URL: http://eenjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0