I miss you

Åh. Sitter hemma i min säng och lyssnar på musik och saknar sönder mig! Jag vet att ni tycker att det är jobbigt att jag är så hemlig och håller så mycket utanför bloggen, men det är verkligen inte saker man tar upp i bloggen. Men om jag säger såhär. En utav mina bästa vänner, min bästa killkompis, kommer vara borta ett tag nu framöver. Tippad tid är ett halvår. Kan bli mer, kan bli mindre. Jag kommer att kunna träffa han några gånger men en liten stund bara då. Men vem det är, vart han är och varför han är borta måste jag hålla för mig själv.
Men som ni säkert förstår är det här inte lätt. Det har bara gått en dag men ändå sitter jag hela tiden och bara vill ringa honom och träffa han. Han är en del i min vardag, allt är så tomt och värdelöst utan honom.

Menmen, hoppas ni får känna er som en del av bloggen nu igen, för det är ju faktiskt det ni är. Ni är en väldigt stor del av min blogg! Ha det fint!♥


selfish - snowflakes

Låten har inte något med texten att göra. Tycker bara den är sjukt fin och avkopplande. Sen är den ju med i Smala Sussie också :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

han har åkt in i fängelse kanske

2009-12-03 @ 10:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0