Årslista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja verkligen. Både bra och dåliga saker!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer inte riktigt ihåg vad jag lovade förra året. Men att sluta röka var väll ett antagligen, så nej.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nepp
4. Dog någon som stod dig nära? Två personer. Som tur var stog ingen mig jättenära men självklart kändes det som fan ändå.
5. Vilka länder besökte du? Kina och finland
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Jaa, det finns ju alltid något!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Jag kommer ihåg många bra med också dåliga datum. Men alla dagar på Öland framförallt!
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag har sagt ifrån och tagit avstånd från "vänner" som inte bryr sig om mig. Det är jobbigt först, men jag tror jag tjänar på det i längden.
9. Största misstaget? Att vara i trädgårdsföreningen
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja det har jag
11. Bästa köpet? Jadu, finns så mycket saker jag har köpt.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kina tror jag nog
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, mina vänner!!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Mångamånga. Busted in the hood, baby!, freedom, babylon brinner etc.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? När jag har varit glad har jag varit gladare. Men när jag har varit ledsen så har jag varit så ledsen så jag inte vetat vart jag ska ta vägen.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest och skaffat fler tjejkompisar
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Saker jag inte skriver här
18. Hur tillbringar du julen? Med min släkt och familj.
19. Blev du kär i år? Nej men jag slutade att vara kär! =) Det är jag glad över, men självklart har jag varit förtjust i några stycken.
20. Favoritprogram på TV? Vänner måste jag nog säga.. Eller The hills!
21. Bästa boken du läste i år? SNABBA CASH!!!
22. Största musikaliska upptäckten? hittade en ny musikstil som jag mjaaoo älskar!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jaa
25. Något du önskade dig men inte fick? Systemkamera
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Firade den med vänner
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, jag måste lära mig skaffa bättre vänner!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Helt olika!
29. Vad fick dig att må bra? Maria, Cissi, Ellie Charlotte och Filippa. Självklart fler men dom här tjejerna fick mig att må bra och får mig fortfarande att må bra.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Joel Kinnaman OFC!??!?
31. Vem saknade du? Min morbror i Kina
32. De bästa nya människorna du träffade? Emil och andra fina människor i den umgängeskretsen.

Kommentarer
Postat av: Jenny - 17 & mamma i februari <3

Fin blogg!

2010-01-03 @ 18:38:50
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0