Dåligt humör

Hej!
Kvällen igår var rolig, likaså dagen idag. Bara att jag och Tommy hamnade mitt bland alla fjortisar som stog och skrek efter Idolerik som var där och uppträdde. Sen går han förbi mig och Tommy och alla börjar ta tusen kort så antagligen hamnar vi väll på alla jobbiga fjortisars bilddagböcker och annat. Blä suck!
Jag köpte hårsprayen, paljettleggingsen och strumpbyxorna idag själv, skorna hade mamma köpt till mig och champagnen och det andra berättar jag ju självklart inte :)
Champagnen är tills imorrn till tolvslaget!
Kom hem och blev genast på riktigt ÄKCLIGT humör pga att jag fick hem ett jävla brev. Kunde dom inte väntat med att skicka hem det till mig tills efter nyår?! Fattar inte hur endel människor resonerar. Jävla F****R rent ut sagt!
Ursäkta mitt humör men ni skulle förstå om ni visste vad det handlade om.
Aja ikväll står det fest på schemat och jag kommer väll antagligen vara död imorrn, (på nyårsafton!) men what a hell. Dricka bort problem är ju genialiskt.

Kommentarer
Postat av: Cecilia Malmsten

ÄNTLIGEN HÅRSPRAY! :D

2009-12-30 @ 17:26:29
URL: http://heltandraperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0