WE CAN'T CRY THE PAIN AWAY

Hej på er alla där ute igen.
Jag gick direkt och la mig och somnade lika fort som jag hann blinka. Sov till sex någon gång.
När jag vaknade tog jag och mamma cyklarna till Ica och köpte godis.
Kvällen har bestått av väldigt mycket tankar och funderingar, rädsla och lite tårar här och där också.
Men pappa ringde upp mig och sa att han kunde komma och hämta mig så vi kunde åka runt i bilen lite och prata.
Vi satt och pratade om det som hänt och vad som kommer hända i flera timmar.
Så nu kom jag nyss hem och det känns lite bättre nu.
Pappa är bäst, bättre än allt och alla.

Sidan med piercingarna heter fresten Coal Creek.
Ni hittar den här!

Imorrn är det skola. Har minus 1000 lust att gå dit, men dit ska jag.
Även om jag helst bara vill lägga mig i en grav med fem tusen kilo jord över mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0