FÖR MÅNGA HÄNDER PÅ FÖR MÅNGA STÄLLEN FÖR MYCKET FÖR SNABBT

Jag vet att jag lovade att uppdatera varje dag, men igår råkade jag och Maria (u) ut för en riktigt hemsk sak.
Jag kommer inte skriva om det här i bloggen, men det var en tillräckligt bra anledning för att inte skriva.
Det har varit en riktigt jobbig natt. Vill tacka Carolina, Maria, Axel, Min bror för att ni finns.
Vi hade inte klarat det utan er.
Bilderna nedanför är från gårdagen, som till en början var en väldigt rolig och mysig dag.

Maria, Emelie, Katta

Emelie, Maria, Jag

Maria, Jag, Katta

Emelie, Jag, Katta

Maria, Emelie, Katta

Maria, Emelie, Katta

Katta, Jag, Emelie, Maria

Emelie

Maria

Katta

Maria, Emelie, Jag, Katta

Katta, Jag

Jag, Maria

Maria

Jag

Jag, Maria

Katta

Maria

Emelie

Emma

Maria

Victor

Sabbie

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag älskar dig så otroligt mycket emma <3

2009-08-20 @ 15:52:39
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0