CAN SOMEONE PLEASE TAKE THIS GUN AWAY

Idag hade vi lång dag i skolan, eller till fyra iaf. Som tur va fick vi sluta tidigare från syslöjden som var den sista lektionen i två timmar. Jag och Katta slog ihopp våra kloka hjärnor och våra ideer bara flödade, så vi kommer att få massa gjort det här året :)

Har känt mig mycket gladare idag också, vilket är skönt.
Fast samtidigt så känner jag att jag börjar bli sjuk. Alltid är det nåt..
Menmen, nu börjar det bli mycket i skolan också.
Fast det är samtidigt väldigt kul!
Danne ringde också nyss vilket och det gjorde mig ännu gladare =)







































Here you later!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Riktigt fina bilder! :)

2009-08-24 @ 22:22:19
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0