LIVET BLIR BÄTTRE, NÄR MAN VET VAR MAN SKA

Hola sötnosar!
Kom hem för ungefär en timme sen efter en låång dag på stan!
I skolan var det mycket kul, älskar mina vänner så mycket så ibland vet jag inte vart jag ska ta vägen!
Vi hade lika kul den här gången som alltid. Vi avslutade dagen med att få besök från en skådespelare och typ dramaproffs (?) Hur skön som helst var han iaf, och det var riktigt roligt!

Efter skolan gick jag och fikade med pappa, min andra bror Rikard, och två till.
Det var trevligt, och efter det skjutsade pappa mig till stan där jag skulle på ett möte.
Det gick riktigt bra och hon jag snackade med var urgullig!
Efter det mötte jag upp Charlotte på stan och gick och köpte presenter till min bror och lite till mig själv =)
Min bror fyller nämligen 18 år imorrn! Ska bli grovt kul!
Vi hörs i senare inlägg!





































































Som ni ser har vi haft riktigt kul i skolan =)
Ni är bäst i hela världen, jag vet inte vad jag hade gjort utan er!
Katta har även skaffat en blogg nu också, dom fula bilderna som jag inte lägger upp på mig själv här i bloggen hittar ni antagligen på hennes blogg haha.. Ni hittar den här!

Kommentarer
Postat av: Katta

hahah mina skrattbilder, jag ser helt sjuuuuuuk ut.

JAG ÄLSKAR DEJ! <33

2009-08-27 @ 22:51:49
URL: http://ikatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0