IT'S GONNA BE THE ONE

Halluu..
Kom nyss hem från en riktigt jobbig dag i skolan. Allt har gått så segt, fast samtidigt så har jag haft riktigt kul med mina bästa! =) (Saltpinnen och BIFFEN)
När jag tänker efter har vi skrattat hur mycket som helst idag!
Efter skolan mötte jag upp mamma på stan sen bjöd hon mig på käk, sen kom peter och hämtade upp oss och dom skulle vidare mot Linghem för att fira min kusin Daniel som fyller år idag. Grattis!
Jag kände att jag verkligen inte orkade följa med så dom skjutsade hem mig istället.
Ska försöka få lite plugg gjort och sen blir det väll inte så mycket mer.
Kul att ni har blivit fler som har börjat titta in också.
Även om ni rent ut sagt SUGER på att kommentera gillar jag er ändå ;)

BIFFEN

BIFFEN

BIFFEN

saltapinnen och jag

BIFFEN

saltapinnen och jag

saltapinnen och jag

BIFFEN

BIFFEN



<3

:)

sweet erica





klara och jag

<3

SALTA PINNEN OCH BIFFEN

SALTA PINNEN OCH BIFFEN

Natta, Emelie, BIFFEN, Tanja, Jag, Klara

BIFFEN

SALTA PINNEN OCH BIFFEN



vad häftigt, ett häfte

BIFFENS SKRIVHÄFTE

BIFFENS SKÅP

någon fönsterbräda där det råkade stå BIFFEN på av en slump....

salta pinnen och jag

saltapinnen och jag

BIFFENS FÖTTER

BIFFENS BEN

BIFFENS MAGE

BIFFENS *****

BIFFENS HALS


BIFFENS AGGRESIVA ANSIKTE

SIST MEN INTE MINST (!!) BIFFENS ARMAR

HAHAHA, när vi skulle sluta och hämta BIFFENS saker i hennes skåp hade någon skrivit såhär på skåpet.
Vill så gärna veta vem det var, haha ska kyssa den personen! SÅÅ SKÖÖÖÖÖÖN



Kommentarer
Postat av: Katta

Hahahaha alla bilder är ju helt sär ungefär! :)

inte några heller! :)

vi ses imorgon LINSEN! <3

2009-08-25 @ 22:15:43
URL: http://ikatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0