HOW DID WE FORGET?

Dagen  igår i skolan var hemsk, men det gick tack vare alla fina vänner!
Drog mig hemmåt efter skolan och hann inte mer än att komma inför dörren innan jag skulle börja göra mig i ordning.
Ni undrar kanske varför jag gick ut och festade på kvällen när jag mår så dåligt.
Men jag kan inte stanna upp allt i mitt liv bara för att det har hänt en sak.
Jag måste leva som jag hade gjort om det inte hade hänt. Jag kan inte gräva ner mig.
Iallafall så var det en kul kväll och jag kunde verkligen skratta.

Jag och charlotte gjorde det igen, tryckte oss före alla i hela publiken och kom självklart längst fram. IGEN!
Vi lyckas ju alltid med det vi vill. Så nu var det andra gången jag stog längst fram när Adam tensta uppträdde.
När maskinen kom upp på scen blev det drag och alla började trycka mot stängslet där framme så vakterna fick lyfta över stackars mig och charlotte eftersom det började bli brist på luft.
Men efter det gav vi oss in igen och hittade lite vänner vi ställde oss med, 1 meter från att vara längst fram.
Vi hade skitkul, men skorna kläderna sminket och håret var helt förskräckligt.
Men vad gör det!
Träffade upp Erik och Filip efter det och gick runt med dom lite.


Bild från håltimmen i skolan då vi gick hem till Natalie och drack kaffe och bara satt och snacka.

Katta och Natalie



Jag i väntan på bussen till stan

Världens bästa bror och människa

Maria <3

Jag

Maskinen

Maskinen

Där det är blått stog charlotte och jag

Såhär snygga var vi efter allt regn

Det var drag, men tungt när alla tryckte

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag kom också längst fram! :D Preciiis i mitten :) <3

2009-08-22 @ 19:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0