THEY SAY SHE NEEDS TO SLOW DOWN

Okej jag vet att jag inte har varit någon bra uppdaterare men slutar ju klockan fyra på fredagar och då blir det fullt ös hem och göra i ordning sig för kvällen och fixa andra saker.
Igår blev en grymt rolig kväll med mycket folk, vi började med att förfesta hos Danny.
Det var sjukt kul och trevligt och jättebra folk.
Senare skulle vi alla dra in mot trägårn men jag och katta skjutsade mig i RÄSERfart på cykeln så vi kom fram fortare en alla andra haha. När vi kom fram så hade vi så grovt roligt i trägårn, det var riktigt länge sen jag skrattade så mycket!
Vi träffade massa folk och det var jätte roligt! =)
Jag och john badade även i fontänen (kallt!)
Katta och jag åkte hem och sov hos mig sen, klockan var väll runt tre när vi kom hem.
Tack för en värd kväll alla!

Ikväll står det FIESTA på schemat, med stora bokstäver. Kommer nog bli grymt!
Puss :)

Snodde bilderna från carro

Anton och charlotte

Anton, Felix, Charlotte, jag

Anton och Carro

jag och anton

Carro, Katta, Jag, Anton

Carro, jag, Lova, Maja

Cornelia, Myran



Zoe, Carro, Lova

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack för kvällen honey!

- Hoppas du får en bra kväll ikväll också! :)

2009-08-29 @ 17:08:08
URL: http://justbreath.blogg.se/
Postat av: Zoë

väärt <3

2009-08-31 @ 20:55:31
URL: http://zoeboe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0