THE OLD TIMES ARE NEW!

Okej, nu är det så att jag har fått tillbaka min dator och jag har världens lyckorus.
Jag vet inte om jag kan kalla det lyckorus, ett lyckorus varar väll i en kortare stund bara?
Jag kanske ska säga att jag är lycklig istället. Allt flyter verkligen på som det ska.
Och det lilla som inte gör det, vägrar jag låta mig påverkas av.
Jag känner mig som en kung över världen och dom här senaste dagarna har varit några utav dom bästa i mitt liv.
Har haft så otroligt roligt, och varit så jävla glad så ni förstår inte.
Carro är verkligen den jag trivs bäst med, man kan inte sätta ord på känslan, men ni kan (läs SKA) vara avundsjuka på mig att jag får vara hennes närmsta vän.

Carro och jag har även lovat varandra att vi ska börja ta TUSEN bilder varje dag, och det resulterar väll i att det blir bildbomber varje dag här i bloggen. Nu är jag tillbaka, bättre än nånsin och nu köööör vi!


Jag, Erika, Carro

Tina, Frida, Jag, Erika, Carro

Tina, Frida, Jag, Erika, Emelie

Jag och min bästa vän!

Jag och Katta

Carro och Katta

Jag och min bästa

Marcus och Maria

Markus och Jag

Haha jag i Markus glasögon (suck..)

Min bästa på expresso house

Jag och fina Zoe på expresso house (cornelia var också med, riktigt mysigt!)

Okej, bildbomb nummer 1 avprickad!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Skolåret ska bli det bästa någonsin!

- Jag älskar dig,du är bäst <3

2009-08-19 @ 07:21:35
URL: http://justbreath.blogg.se/
Postat av: Carolina

Du är bäst emma, du är den lilla biten som är så mycket bättre än alla andra! <3

2009-08-19 @ 16:33:34
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0