that feeling is coming back

Tänkte slänga in några bilder från gamla goa tiden. Njut av hur FUL jag var och hur kul vi hade!

alltid vattenpipan i bakfickan

Maria, Jag, Linnea, Cissi

Tiderna hos sandor haha.. Den kvällen då den här bilden togs var faktiskt första gången jag träffade carro, dock låg jag i en buske halv däckad och hon fick hjälpa mig, men ändå haha!

Maria, Cissi, Jag

Cissi och jag

Tilda, Cissi, Jag

Maria, Jag, Cissi

Det här var typ andra gången jag träffade carro. Ni kan ju se att vi klickade ganska fort! :)

shit så länge sen det var och vad fort tiden har gått!

Mys!

Philip och jag haha

dansuppvisningarna

haha hittar ni mig?

Cissi och jag efter dansuppvisningen, om jag minns rätt..

cissi och jag, galen fest natt

innan liseberg, (okej jag måste varit lisebergs största fjortis den dagen!?)

cissis födelsedag , haha tjockis

Cissis födelsedag

stockholm med cissi

lite blandade bilder, olika gamla.
Nu ska vi skåla med champagne för jakob!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Katta

SÅ HIMLA SÖTA NI ÄR! DU & CARRO! <333

2009-08-27 @ 22:46:59
URL: http://ikatta.blogg.se/
Postat av: Carolina

Okej shit bilderna!

Tiden går fort, många minnen skapade men jävlar vad många fler det ska bli! <3

2009-08-27 @ 23:03:53
URL: http://justbreath.blogg.se/
Postat av: cecilai

2009-08-28 @ 17:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0