STAND FOR LIFE STAND FOR TRUTH STAND FOR SOMETHIN DONT FALL FOR NOTHIN



Ledsen för så dålig uppdatering men som jag skrev i förra inlägget har vi börjat få mycket i skolan nu, och det är ju faktiskt prio 1! Så ikväll har min kväll gått ut på att skriva musikuppsatsen som är tills på onsdag. Nu är jag tom färdig en dag före. Händer inte allt för ofta så nu njuter jag till fullt!

Fick ett brev om att min piercing hade kommit så stack direkt till Ica och hämtade den och nu sitter den i naveln! Riktigt fin är den, men jag blir så sugen på att köpa ännu flera nu haha..
Nu ska jag iaf ta mig mot sängen och försöka sova lite. Blir en lång dag imorrn!

pieringen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0