JAG SVÄR OM JAG BARA KLARAR IDAG SKA TA MIG I KRAGEN

Godmorgon..
Kvällen igår blev sjukt kul. Men den var störd!
Felix jag och charlotte drog på fest i vårdsberg och de var nice.
Trevligt folk och allt sånt.
Senare drog vi in med bussen till stan och jag stack hem till Lundh där även Calle var.
Jag fuckade verkligen ur. Nu sitter jag hos Lundh och jag måste fan gå och lägga mig igen.
Mår så jävla illa så det finns inte, och jag har jordens huvudverk.
Jag brukar inte må såhär dåligt efter, Usch, men man mår som man förtjänar!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Aw Emma! Hoppas verkligen det går över. Vet hur du känner iaf, om det är någon tröst. (a) <3

2009-08-30 @ 11:41:43
URL: http://cornejleja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0