IS THIS RIGHT IF WE'RE IN YOUR WORLD?

Hallu..
Igårkväll stack jag Cissi och hennes nya klasskamrat Carro iväg till norrköping för att utforska Augustifestivalen.
Det var absolut ingenting för oss och jag måste säga att Norrköping är fortfarande sveriges tråkigaste stad..
Efter två timmar i Norrköping åkte vi tillbaka med tåget till Linköping för att gå på Sabbies fest, det var chill och en hel drös med trevligt folk!

Slutade med att alla sedan stack till kebabbaren och pratade engelska under hela tiden.
Har inte skrattat så mycket som jag gjorde då, på väldigt länge!
Och vipps kom axel och hans crew (haha) gående och fiskade upp oss och så stack vi hem till Acke.
Det var trevligt och jag bestämde mig för att sova där. Men klockan fem kom pappa och hämtade mig och vi var tvugna att åka till polisstationen.
Nu är klockan 1 och jag kom hem därifrån för ett tag sen. Jobbig och lång morgon..
Men det går mot ljusare tider!
Har inte sovit en blund inatt så ska nog lägga mig i sängen framför tv:n och sakta somna in.
Vi hörs nog inte ikväll, eller jo kanske.
Det är sånt som märks, annars får ni ha det BÄST!


Finaste Cissi

<3

jag

jag igen

Min fina cissi och jag

I norrköping köpte vi alla med oss varsin väska hem. Alla kostade 100 kronor och hur snygg var inte den här?
Cissi och jag la beslag på varsin. Har dock klippt isär fransarna.

Cissi och Carro, sweet!

Hittade en finsk tidning på tåget...?

Cissi och Carro på tåget

Gabbe, Marko, Emil och Axel hos acke

Jimmy, Marko, Emil, Axel, Jag och Gabbe

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0