Underbart påsklov!

Hej gullungar!
Jag är verkligen inte bra på att hålla mitt ord. Men ni måste hålla med mig om att det kändes väldigt onödigt att slänga in såna här små inlägg som bara består av tråkiga gamla bilder och bara vardagssnack.
Hur mår ni då efter all denna tid som gått? Jag mår i vilket fall perfekt!
Däremot har jag haft jordens största humörsvägningar senaste veckorna, men känner mig iallafall lite mer stabil nu.

Påsklovet var sjukt roligt. Det var så himla bra väder hela tiden!
Dagarna såg ut ungefär följande. Jag sov hos någon kompis, stack till stan träffade alla underbara tjejer, satt på Ågatan 20 och åt glass från Bosses Glassbar och solade, och kvällarna PARTY! (!!!!) Underbart rent ut sagt!

Kommer kännas lite konstigt för mig att börja blogga nu igen och komma in i att ta "Dagens outfit" och allt det där..
Så i början får ni inte bli allt för besvikna om jag är gles med uppdateringen.
Menmen, nu ska jag dra mig mot sängen coh fortsätta smsa med alla sötnosar.
Hörs imorrn!


Bilder från idag efter skolan när vi var i Hundgården och lekte med alla hundar. Mysigt!

Man blir ju hur sugen som helst på att ha hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0