Kom tillbaka nästa fredag!

Hej hörni!

Är hos carro nu och hon fyller år idag! När klockan slog över tolv hoppade jag på henne och kramade henne.
Imorgon ska vi käka ute och hon ska få paket! Grattis baby!
Hur härligt är inte vädret!? Helt underbart. IDag var det ju 1:a april, blev ni lurade? det blev jag. Att jag skulle vara med i corren... Pinsamt, bara jag och emelie som gick på det haha! På fredag ska jag på begravning. Usch vad jobbigt det kommer bli.. Men också fint! Senare på kvällen blir det party i sturet =)

Ser nu att läsarna har halverats. Lite trist men förstår ju att det inte är något kul att läsa en blogg utan uppdatering.
Vi gör såhär! Istället för att jag slänger in massa små inlägg är jag tillbaka nästa fredag igen.
Kika in då så lovar jag att ni får tillbaka det gamla innehållet, och kanske mycket mer!

Ha fina soliga dagar tills dess. Puss & Kram!
emma

Kommentarer
Postat av: Bea

Va fin blogg du har :D

Allt bra?

2009-04-02 @ 00:44:52
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0