Jordgubbar och bosses glassbar i solen!


Det hanns med mycket igår.
Jag vaknade upp med världens finaste väder, jag mamma och Peter stack till IKEA för att köpa ben till min nya säng.
Jag älskar att gå på IKEA, det har världens mysigaste miljö och man känner sig ett par tusenlappar rikare bara för att allt är så billigt. Efter det fick dom skjutsa in mig till stan, eftersom jag hade lovat att möta upp Samir när han skulle klippa sig. Ni vet våran tradition? Han klippte sig iaf och det vart lika fint som alltid. Eftersom det var så underbart soligt ute gick vi sen till BOSSES GLASSBAR och köpte glass. När vi var påväg för att sätta oss såg vi ett jordgubbsstånd, så vi köpte med oss en liter jordgubbar. Satt sen i solen och käkade jordgubbar och glass. Det kunde inte bli bättre.
Sen fylldes det på med folk och sen stack vi hem till mig för att sedan sticka ut till Scandic hotel och festa lite.
Kvällen slutade väll sådär men det blev en jäkla rolig början.

Kommentarer
Postat av: Samir

De va asnaajs ju:D nåt liknande får göras om:)

2009-04-26 @ 11:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0