Du har inget människorvärde

Sanningen är att du är ingenting utan oss, och du heller aldrig kommer att vara.
Vet inte varför jag ödslar min tid på att tänka på dig men du är bara så värdelös.
Och då menar jag bokstavligen talat, värdelös.
Jag ser inte ditt människorvärde, och jag har svårt att hitta en bra sida hos dig.
Jag förstår inte riktigt vad jag såg hos dig förut, men alla gör ju misstag, också jag.
Jag vet att när du läser det här tänker du "handlar det här om mig" och ja, svaret är ja.
Det är precis vad det gör, det handlar om dig. En ful patetisk människa som lever på andra och som inte har något människovärde. Jag önskar för din egen skull att någon sätter dig på plats, för om du fortsätter såhär resten av ditt liv kommer du inte ha någon social omkrets, inte något jobb, och ingen partner.

Du beter dig som om du hade vuxit upp i en stad utan människor.

Dags att inse, att du är inte lika bra som alla andra, dags att visa respekt till dom som har kommit längre än dig i livet, dags att inse att du borde backa tillbaka några steg och umgås med dom på din nivå.

Och ja, det handlar om dig!

puss påre (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0