varför blicka bakåt mot det förflutna när vi kan bara leva in i framtiden?

Hallå
Jag sitter och överväger vad jag ska skriva om, antingen om hur mcyket jag hatar Joseph haydn, eller hur min dag har sett ut i stora drag idag.
Jag väljer nog att skriva om hur min dag har varit, med lite inblick av Joseph Haydn.
Så ja, dagen har varit åt helvete. Kul va?
Jag vaknade och hade ingen ork att gå till skolan efter vad som hände igårkväll.
men jag gick upp och skrev ett blogginlägg och sedan åt lite gröt.
Sen gick jag och la mig igen, och vaknade klockan fyra av att mamma väckte mig.
Sen dess har jag sett på The hills bara, och sedan pluggat på den här jävla musikuppsatsen om Joseph Haydn.
Det är nog något jag aldrig kommer förstå, varför man ska gräva så mycket i det förflutna. Vore det inte bättre om vi försökte forska framåt och ta reda på vad som händer i framtiden, eller om det finns någon ej upptäck individ på någon annan planet, eller vad som krävs för att bota alla AIDS- smittade. Men vi får ju inte glömma det förflutna helt, det är ju det som gör att vi står här på jorden idag, vi kan ju säkert ta lära av det förflutna. Men vad ska vi ta lära av att Joseph haydn är en kompositör som har skrivit massor stycken o.s.v. ?
Nej, det kan jag inte förstå mig på riktigt.
Snart ska jag iaf ut och träffa Maria.
Får se om det blir något med plugga sen, själv tror jag inte det.
men vi får se, och btw. Håll tummarna för LHC ikväll!


Kommentarer
Postat av: josse

Smart skrivet!

2008-09-25 @ 19:47:07
URL: http://jossees.blogg.se/
Postat av: Anonym

klimatet då? kanske borde ta bort din blogg och låta bli att gå in på datorn?

2008-09-25 @ 19:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0