slutkörd

Hej på er alla.
Idag är det söndag, vilket innebär att emma sjöstrand är på tummen ner humör.
När det är söndag innebär det att det är skola imorn, och att det är slut på allt det roliga.
Jag hatar söndagar.
Idag var det dansaudition, gick bra fast har gjort illa mig i knät igen såklart.
Efter det drog jag maria och käkade på stan med philip pettersson joel och jim.
Jag måste helt ärligt börja varva ner nu, är helt slutkörd!
Den här veckan har jag inte haft en lugn stund en enda gång.
Vill bara sova sova och sova.
Ja orkar ingenting
im fucked up!




Kommentarer
Postat av: annelie

Du måste ta det lugnare. Du är för ung för att köra slut på dig redan nu, jag tycker du ska vara hemma några dagar och blogga lite mer så vi här ute har något att läsa. Sen när du känner dig utvilad kan du gå till skolan igen. Lycka till dansaudition då, och ta det lugnt nu!

2008-09-21 @ 23:01:00
Postat av: wickan

ajust fan, jag glömde auditionskiten

2008-09-22 @ 07:44:00
URL: http://ffancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0