Tjejmiddag och annat nice

Sjukt nice kväll med tjejmiddag och grejer!
Haha, sen vandrade vi i skogen(?)
Vår kära ellinor var sjukt rädd, och trodde att hon skulle stöta på ett lik mitt inne i skogen.
I skogen fastnade hon i en taggbuske, hmm.. :)
Satt även på taken och rökte och aa, det var i allmänhet nice!
träffade en man/kille, heelt retard, och då menar jag verkligen retard!
Haha vi spelade in lite, ni ska få höra senare.
Nu är jag hos cissi. skiver mer någon annan dag,
puss :)


haha skitsnygg bild på mig och cissi för jävligt länge sen, nu har vi bytt hårfärger och allt.
Haha det var en jävla mysig kväll de där i allafall ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt;)

2008-09-15 @ 19:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0